12 באוקטובר 2012

השכנה, השכן והאיפור שבינהם

בסדר, בסדר! לא צריך לצעוק!! אני אכתוב פוסט!!
האינסטינקט הפולני שלי רוצה להתנצל ולהסביר, אבל אני אתגבר עליו ואגש ישר לעניין:

רוצים לדעת מי המאפר המוכשר שהסתיר כ"כ טוב את כל הקשיחות והאפלוליות שלי?? אז כנסו לפוסט, כי מי שעשה את האיפור הזה זו בטח לא אני.






כחלק מעסקת החבילה של הדירה שלי קיבלתי גם שכן מאפר.
שתרים את האצבע מי שחושבת שזה לא אטרקציה כיפית לאללה, בייחוד אם את מכורה לאיפור כמוני וסובלת ממחסור אמיתי בחברות חובבות איפור.
אי אפשר לתאר כמה כיף זה לחטט למישהו באוסף או להפך, איזה שינוי מרענן זה לקבל אשכרה פידבק לאיפורים שלך מלבד "זה יפה" מונוטוני מהחבר שמשחק אותה גברי, או להתלהב ביחד עם השכן במרחק פחות מ10 צעדים (של רגליים קצרות) ממוצרי איפור בלי לשמוע "אבל תמרצ'יק זה מלא נצנצים..." של אישתי היקרה.
אין ספק- חלום קטן שהתגשם.

אם מאפר לא מספיק לכן אז בן זוגו של המאפר הוא צלם מקצועי, וכנאמר בעגה המקצועית "יש לו גדול" (נו, אתן יודעות- מצלמה. עם העדשות הענקיות שלא אומרות לי כלום...)

ת'אמת שלא דיברתי עם יותר מדי אנשים מהחיים הגשמיים על הבלוג שלי, והייתי מאוד מובכת לגלות שהשכן המאפר קורא בו ומכיר את סגנון האיפור שלי, המוצרים האהובים עלי ואת שיטות העבודה שלי.
אחרי שזה היה מביך זה היה גם מאוד פורה- לשמוע הערות טכניות על הבלוג.
ואחרי שהחכמתי מההערות (בעצם צריך להיות כאן הווה מתמשך ולא עבר) גם היה נחמד לקשקש על ההבדלים בסגנון איפור של שנינו, שיטות העבודה ובחירת החומרים...
פתח סוגריים:
כל פעם מחדש אני נפעמת מהגישה שלו לקניית איפור!! ליידיז, אין ספק שצריך ללמוד ממנו דבר או שניים. בגלל שהוא לא מהמין שלא נוהג לשפכטל את עצמו כל בוקר והתיק האיפור שלו נועד רק לשימוש מקצועי, האצבע שלו מאוד זהירה על ההדק (או בשמו המקובל יותר- ארנק), בחיים לא חשבתי כמוהו על פרקטיקה של מוצר לפני שקניתי אותו.
אני? מבחינתי הסיבה המושלמת לקניה היא הנצנוץ בעיניים והלחישה מהכתף השמאלית שאומרת "לא, תמר- את זה את באמת חייבת, זה באריזת ספיישל אדישן!! אז מה אם יש לך כבר חמש כאלו..."


אבל,
אם לכתוב על מוסיקה זה כמו לרקוד על ארכיטקטורה, ככה גם לדבר על איפור- דבר מופרך לחלוטין ולמה ששני מאפרים חולי איפור ופרחולות בנשמה ימשיכו לדבר כשאפשר להתאפר???
אז הפסקנו לדבר
והתחלנו להתאפר.
המראה הנבחר לבסוף היה אתגר גם בשבילי וגם בשבילו- הוא החליט לעשות את ההפך מכל דבר שאני מכירה ועושה על עצמי, אפילו שזה לא לגמרי הסגנון שלו גם (הוא שותף לסלידתי מכחול למשל).
ולמה אתגר בשבילי? כי נורא התאמצתי לסתום את הפה ולא לתת הצעות, כי כל הרעיון היה ללכת על משהו לא מוכר.
והתוצאות עם ההארות כאן לפניכן:
(הצלם מוסר שכדאי ללחוץ על התמונות לאיכות טובה יותר)

החלטנו ללכת על המרפסת, שם היה אור טוב של סוף היום, בתמונה אפשר לראות את המברשות של שנינו עושות בונדינג

"חומד, תפסיק להתאמץ להרשים אותן, הן בסך הכל סיגמא.." אמרה מברשת 239 מאק של קוב ל217 מאק של קוב...

קוב (הגיע הזמן שאפסיק לקרוא לו "השכן", לא? יש לי גם תחושה שזו לא ההופעה האחרונה שלו בבלוג) מאפר.
התנועות שלו כל כך עדינות, ואני על סף הירדמות.
ההשערה שלנו לסיבה שהוא כ"כ עדין: כי הוא לא יודע איך זה מרגיש ולכן צריך להיזהר יותר, בניגוד אלי שאני יודעת על בשרי טוב מאוד איך כל מברשת מרגישה.
הפרחת הטענה: זה שאני יודעת איך כל מברשת מרגישה לא מפריע לי להיות וולגרית ואלימה כשאני מתאפרת כאילו זה ניתוח פולשני ולא איפור של בוקר.


ZzZzZz

דברים שלמדתי מקוב:
- שלהשקיע בבסיס זו לא בושה, ואם זה אומר להעמיס קצת אז לא צריך להתבייש ולהתחיל להעמיס!
בהתחלה קצת נבהלתי מכמות המייקאפ שהוא שם, שלא תטעו- זה לא הוא ששם הרבה אלא אני ששמה מעט.
אבל כשראיתי את התוצאה בסוף, ולא הצלחתי למצוא זכר לאדמומיות או אפרוריות שבד"כ אני רואה על עצמי גם אחרי ששמתי את כל האיפור הבנתי שאולי כדי לי לזנוח קצת את הגישה המינימליסטית שלי ולהתחיל להעמיס.

בנוסף למייקאפ (revlon colorstay) שעורבב עם strobe cream, הפנים שלי נשאו בכבוד גם הצללות בעזרת מייקאפ ממש מעט יותר כהה ממני MAC studio fix fluid NW25 שיצאו עדינות וחמימות להפליא.  
וכאילו הסטרוב לא מספיק חי בשבילי הוא השתמש להארה בDior Skinflash 006 שזה מעין טוש אקלה גירסת דיור. חשבתי לעצמי שהיא מוארת מדי בשבילי, וכנראה שגם קוב לא הכי מרוצה מהמוצר (התנסתן? מה דעתכן?),
מה שמביא אותנו היישר לשיעור הבא שלמדתי מקוב גם לפולניות אדמומיות ומיוזעות מגיע סקין זוהר.

ואם כבר בעטים מאירים עסקינן זהו שיעור שלמדתי דווקא ממיקי בוגנים, אליו נחשפתי בזכות קוב, 
גיליתי בעצם שכל מה שמאפר מקצועי צריך בתיק איפור שלו זה טוש אקלה! מלא מלא טושים! בעצם רק בעזרת הטוש אקלה אפשר לעשות איפור מעושן, הצלליות, סקין מדהים, אודם בולט וכמובן הכל יהיה עמיד פלאים. נשבעת לכם זו לא הגזמה, הנה סרטון כהוכחה. 
(אין זו המלצה רשמית מפי הבלוגרית לבצע איפור עם טוש אקלה בלבד. למעשה לבלוגרית המדוברת אין טוש אקלה ובכל זאת המסכנה מצליחה לעשות כמה איפורים בסיסיים ללא טוש אקלה, בעזרת רחמיי שמיים ועוד כמה מוצרי איפור לא הכרחיים בכלל שכן רק טוש אקלה הכרחי ואין אחר מלבדו)


גוועלד איפה תמר?!

איפור העיניים שקוב עשה לא היה יכול להיות יותר שונה מהסגנון שלי:
הרבה יותר חד וגרפי, מינימליסטי, עדין וזוהר.
אני חשבתי שעם מבנה עיניים כמו שלי אי אפשר לעשות משהו חד, וכל איפור עיניים בסוף נראה כמו עננה מעושנת עם הדגשה של קו הריסים התחתון והעליון. מסתבר שאפשר גם אחרת, ואפילו אהבתי מאוד.
עוד שיעור חשוב: כחול היא לא מילה גסה אבל אני חושבת שייקח לי זמן עד שאצליח לבחור גוונים כאלו מרצון חופשי.


פירוט הצלליות. איזו עריכה מהממת! תבוא כל יום. (מעל פריימר של אורבן דיקיי בגוון סין)








הסומק האפרסקי המקסים הוא סומק קרם של מאק בגוון Lilicent שלא מוכרים עוד לצערי. 
ועל השפתיים..? גם אותו הסומק! כמו שאמרתי בהתחלה- הבנאדם בהחלט יודע להוציא את המרב מתיק האיפור המצומצם (יחסית, כן?) אך האיכותי שלו. 
 
חושבת על אוכל כנראה


על הצילומים מופקד הצלם (אוך המשפטים הנכוניסטים האלו, אני כ"כ אוהבת אותם)
וכך נגמרה לה התנסות מפתיעה וכיפית ביותר.

הרהורים שעלו לי- אני אומרת הרבה שאני אוהבת להיות "דף חלק" בבוקר ולשחק עם הפרצוף שלי איך שאני רוצה בעזרת האיפור, בפועל מה שקורה הוא שאני חוזרת אל המוכר.
זה מפתיע ביותר לראות איזה "חזון" מאפרים אחרים (מקצועיים או לא) שלא חיים יום יום שעה שעה עם הפרצוף שלי, רואים כשהם מסתכלים עלי. ממליצה לכל אחת לנסות.

תודה רבה לכל מי שקראה, תודה רבה לקוב שמהווה השראה, ותודה לצלם שצילם וגרם לי להתחיל לפנטז על מצלמה רצינית ויקרה (ב'מת תודה, תודה רבה אפילו! שולחת אליך את הקבלות)

מי שעוד לא ראתה את הסרטון הראשון שלי, שתקליק מיד כאן!! בקרוב השני מגיע

שיהיה סופשבוע מעולה!
אני הולכת לחטט קצת בחבילה מiherb שהגיעה סופסוף

29 תגובות:

  1. מחמיא לך מאוד מאוד!
    והעור לגמרי נראה מושלם, לא נראה עמוס מייקאפ.
    מתכוונת לאמץ את סגנון איפור העיניים או שזה חד פעמי שכזה?

    השבמחק
    תשובות
    1. בלי קשר לאימוץ הסגנון או לא- אני רוצה לנסות אותו, ולשחק איתו. אחר כך נחליט אם לאמץ אותו או חלקים ממנו.
      תודה רבה =) קוב הוא קוסם!

      מחק
  2. מקסים מקסים מקסים!! זהו הלכתי להביא טבעת ;)מחמיא ממש.. שמיים וארץ מהמראה הרגיל שלך חחח שינוי מרענן :) (החבאת את הספטום לאור השינוי??? חחחח)

    השבמחק
    תשובות
    1. לחלוטין שמיים וארץ. הייתי בשוק כשראיתי את עצמי.
      וכן ברור שהחבאתי את הספטום, קוב גם שלח אותי להחליף עגילים למשהו יותר סולידי בהרחבות =)
      תודה רבה, ואני עדיין מחכה לטבעת, כמה זמן?! פפפ...

      מחק
  3. אני חושבת שהשכן שלך עלה כאן על משהו ;)
    מאוווווד מחמיא לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כן הוא בהחלט עלה על משהו =)

      מחק
  4. העור שלך נראה נפלא!!! לאיפור העיניים פחות התחברתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, ומותר לא להתחבר (בייחוד שלא אני עשיתי, לשלי כולם חייבים להתחבר!!)

      מחק
  5. גם את נפלת בפח של הטוש אקלה? זה וידאו מסחרי שמקדם מכירת מוצר לצורך רווח כספי בלבד. תדעי שגם עם ברונזר אפשר לעשות איפור מושלם וגם עם עפרון שחור לעיניים וגם עם ליפסטיק אני עושה לך איפור מעושן או עם סומק שישמש גם כצללית וגם כשפתון וכו'. הקיצר הבנת...
    תהני מהשכנים, מהאיפור, מהבנזוג ומהחיים בכלל ותמשיכי לכתוב בבלוג. זה עושה טוב לכולם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני בהחלט ממשיכה להנות. אין ספק שנפלתי טוב עם השכנים האלו (וגם עם החיים הבלוג והבנזוג)
      לחלוטין לא נפלתי בפח, אולי רק נפלתי מצחוק...

      מחק
  6. ואוו זה נראה מדהים! כ"כ נקי ומיוחד! העור נראה מעולה!!!

    השבמחק
  7. מקסימה!!האיפור מחמיא,העור מעלף!איזה פינוק שיש לך שכן כזה... כיף לך!
    ועכשיו אני כבר משוכנעת שאת צריכה עוד חברה חובבת איפור!!אני מתה על נצנצים :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. את מוכנה כשלב ראשון לחשוף את עצמך כבר?! את "אנונימי" =(
      תודה רבה, השכנים האלו לחלוטין פינוק

      מחק
  8. דווקא לא נראה הרבה בכלל! גימור ועבודה מהממת! וגם השילוב!!!

    חזק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כן נראה ממש קליל, אני לא מבינה איך הוא עושה את זה...

      מחק
  9. העור נראה נהדר במיוחד. אל תפחדי ממייקאפ טוב, כל עוד הוא נראה טוב מה אכפת לך כמה יש ממנו?

    השבמחק
    תשובות
    1. את צודקת לחלוטין, אני חושבת שזה השיעור העיקרי שלמדתי מהמפגש עם קוב. כ"כ התאמצתי להשאיר עור מינימליסטי בגלל המראה ובגלל ההרגשה, אבל מסתבר ששניהם בסדר גמור גם עם כמות יותר מכובדת של חומר

      מחק
  10. קוב ואיתי המוכשרים.
    ואת כל כך יפה :) מתאים לך מאוד.
    זה מצחיק, הגעתי אליך מהפורום ובכלל לא ידעתי שאת כותבת שם, ואת הבלוג המקסים הזה כמובן! נפגשנו פעם אחת לפני שבועיים מחוץ לדירה עם קוב ואיתי , את בטח לא זוכרת..לא חשוב. הרווחת עוד קוראת ;) את ממש מקסימה.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת, את זכורה בתור החברה והריסים =)
      קוב ואיתי מוכשרים בטירוף, איזה כיף שהם שכנים שלי.
      תודה רבה על המחמאות, ואני מניחה שעוד נפגש

      מחק
  11. זה מחמיא לך בטירוף ונראה כל כך עדין וטבעי...
    שיבוא כל יום השכן הזה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא יבוא כל יום! חסר לו שלא!
      תודה רבה

      מחק
  12. עם דוגמנית מהממת כמוך, כל מאפר\צלם ירצה להוציא את המיטב שבו.

    השבמחק
    תשובות
    1. די, תמשיכי...
      ;-)
      תודה, אני מסמיקה פה...

      מחק
  13. וואו.
    (למה להכביר במילים?)

    השבמחק
  14. אהבתי מאוד את התוצאה הסופית, הסקין באמת נראה מצוין, ואיפור העיניים העדין הזה דווקא יפה לך מאוד :) [למרות שזה גרם לי להצמיד לך במחשבה שמלת כלה]

    אני כל הזמן סקרנית לדעת איך אחרים היו בוחרים לאפר אותי. לכולנו יש נטייה לחזור למוכר והנוח.
    איזה כיף שיש מישהו במרחק יריקה שאפשר לחפור איתו על איפור בכיף

    השבמחק
    תשובות
    1. =O איך הצלחת להצמיד לי שמלת כלה?! אוי ואבוי... אני מתה לראות את זה גם, כי אני באמת לא מצליחה...
      תודה רבה =)

      מחק
  15. ואו!!! מהמם!!! אהבתי הכל, את הסקין, את איפור העיניים (אוהבת כחול שכמותי ;), את השינוי מהמראה הקודם (לא שהיתה בעיה איתו, פשוט שינוי זה דבר חיובי :)).
    איזה כיף שיש לך שכן מאפר! תענוג!
    אני מבינה אותך לגמרי כשאת אומרת שלכל אחד יש את ה "safe zone" שלו. גם אני כמה שאני מגוונת עם צבעים, מרקמים וכו', האיפור עצמו הוא אותו איפור ונדיר שאני חורגת ממנו. גם בגלל שאין לי את הידע. ואנחנו די נשארים עם מה שאנחנו יודעים אלא אם כן ממש נחה עלינו הרוח לשינוי (וזה לא קורה הרבה אחרי הכל..) או אם מישהו מראה לנו כמה טוב זה נראה עלינו (בדיוק כמו אמרת, שאנשים אחרים בעלי "חזון" שונה משלנו לפנים - שלנו!).
    הרבה זמן שאני רוצה לעשות קורס איפור אחד-על-אחד בדיוק בשביל קצת לחדד את מה שאני כבר עושה, בשביל שתהיה לי אפשרות הגיוון. אבל מה לעשות, זה עסק לא זול אחרי הכל. וכרגע אני (מנסה לפחות) לחסוך..

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...