1 בנובמבר 2012

ליל כל הקדושים- broken doll makeup

הלווין, איזה חג כיפי, אה?
אני לא מפחיתה מכבודו של פורים, להפך! אני הרבה יותר אוהבת את פורים.
לכל חג מבין השניים יש יתרון גדול שאין בשני:
בפורים מצווה לשתות, אי אפשר להתחרות בזה, ובליל כל הקדושים צריך להתחפש לרוחות ושדים, and i like רוחות ושדים.
ליל כל הקדושים הוא ערבוב תרבויות- מהצד הנוצרי קיבלו את השם והתאריך- ב1 בנובמבר מתקיים יום כל הקדושים, ולכן בהיגיון כרונולוגי מדהים החליטו שבערב יום כל הקדושים יחגגו את ליל כל הקדושים. מדהים.
אבל מהות החג מגיעה מראש השנה הפאגני שמתקיים קרוב לתאריכים אלו, ובו לפי הפאגנים עולם החיים והמתים מתקרב מאוד ורוחות ושדים מהלכים בין בני האדם.
גם התחפושות באות מהתרבות הפאגנית- כדי לבלבל את הרוחות שלא יכנסו לבני האדם קרי "צא דיבוק צא" החליטו הפאגנים לבלבל את הרוחות בכך שכל עוד עולם הרוחות קרוב לעולם החיים- החיים יתחפשו לרוחות. (האם השדים והרוחות קצת יותר מתוחכמים מזה? באותו נקווה שלא..)

בואו נודה שזומבים, ערפדים ומומיות זה קצת יותר מגניב מאסתר המלכה, ואיפורית אין ספק בכלל שהלווין זה החג האהוב עלי!!


זה המראה שלי לליל כל הקדושים-broken doll . אני מתנצלת מראש אבל לא תמצאו כאן שפריצים של דם וחתיכות מוח, למרות שאלו חביבים למדי. הלווין לייט כמו שהשכן הגדיר.
אני מודה שנורא התלבטתי עם להעלות את הפוסט הזה, האמת היא שרציתי לגנוז אותו (אני לא מרוצה מהתוצאות, אבל זה בלוג איפור וטיפוח לכן נחתוך כאן את כל ה"אוי אוי אוי")
אבל הבטחתי פוסט הלווין, והנה באיחור של יום החלטתי שאי אפשר להבטיח הבטחות בלי לקיים

הנה כמה עקרונות מנחים ביצירת מראה הבובה:
  • סקין בהיר מגוון העור שלכן, בגימור מאט או סאטני, לא לבחול בשכבות בגלל שרצוי כאן מראה ללא רבב כמו בובת חרסינה, גם קונסילר יכול להשפך כאן בכיף.
  • סומק ורוד בובתי על תפוחי הלחיים ליצירת מראה הפנים הרחב והחמוד
  • שפתיים בצבע עז כמו בורדו, אדום וורוד כהה, לדעתי-רצוי בתת גוון קר (דובדבני ולא קוראלי למבולבלות)
  • לבובות חרסינה יש שפתיים מלאות אך קטנות, לכן עברתי גם על השפתיים עם מייקאפ וציירתי על השפתיים שלי שפתיים קטנות יותר. כדי לדייק ציירתי קודם עם עפרון שפתיים ורק אחר כך עם שפתון.
  • אם היו לי אמצעים הייתי מכסה את הגבות ומציירת חדשות. אבל אין לי- אז רק עיגלתי אותן מעט.
  • כדי להשיג מראה של עין עגולה וגדולה אפשר לניח איליינר כך שהרוחב המקסימלי שלו יהיה במרכז העין ולא בקצה החיצוני כמו שטבעי לעשות. בקו המים שמים עפרון לבן.
  • ליצירת מראה אקסטרימי לעיניים אפשר להמשיך עם העפרון הלבן גם מתחת לעפעף התחתון, לדאוג שלא יראו את הריסים התחתונות, ולצייר קוי מתאר חדשים לעין. זה מה שאני ניסיתי לעשות אבל אני לחלוטין לא מרוצה מהתוצאה...
  • ריסים מלאכותיים!! והרבה מהם! לשלי למשל היו ריסים יותר ארוכים בקצה החיצוני, מיד גזרתי אותם! למראה עיניים עגולות הריסים הארוכים ביותר צריכים להיות במרכז העין. כנ"ל בריסים התחתונות.
  • את השבר ציירתי עם איליינר ג'ל ומברשת דקה, גם כאן אפשר לעשות עבודה יותר טובה והרמונית, משאירה לכן את זה.




מקווה שאהבתן
שיהיה לכולן סופשבוע מעולה.
תמר

22 תגובות:

  1. אני אוהבת בובות שבורות! ובובות בכלל :-) יצא לך מאד יפה, טוב מאד שלא גנזת! איפורי-הלוואין זה בהחלט כיף גדול :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוו גם אני =) כל מה שאפל- bring it on!
      תודה =)

      מחק
  2. לא מבינה למה שתרצי לגנוז את זה, יצא לך יופי של מראה סופי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, כנראה סתם ביקורתיות פסיכית אצלי בראש =)

      מחק
  3. מה זאת אומרת לגנוז?!?!... יצא מהמם!!
    אני אוהבת בובות,אבל חייבת להודות שהבובות מהסוג העתיק מפחידות אותי קצת... :-)

    יעל

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! ברור שהן מפחידות, בגלל זה הן קשורות להלוואין.
      יש בהן משהו אפל, כאילו הפוטנציאל שלהם להתעורר לחיים ולצאת למסע רציחות כשאנחנו ישנים הרבה יותר גדול מהפוטנציאל של דובי פרווה לעשות את אותו הדבר...

      מחק
  4. גם אני חובבת טרנד איפור האפקטים על כל צדדיו...
    ממש אהבתי את הבובה השבורה שיצרת, וטוב שפרסמת עבורנו את הפוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני שמחה שבסוף פרסמתי.
      איפור אפקטים נראה לי כיף! אני מתה כבר לנסות דברים יותר אקסטרימים, אבל בקריולן ליד הבית אזלו חלק מהחומרים מהמלאי. החיים קשים ;-)

      מחק
  5. יכולה להבין את היתרונות של הלוויאין על הפורים שלנו.
    חייבת להודות שאני לא אוהבת להתחפש, לא אוהבת את פורים, ובעיקר מתלהבת מתחפושות הלוואיניות של אחרים..

    את יכולה להיות לא מרוצה (כי זה נורא פולני) אבל אני מאוד אוהבת! :)
    ואני לא חושבת שהוא הלוואין לייט. הוא הלואין שכזה. בלי דם. ואולי דווקא בגלל זה "פחות צפוי"
    אני יכולה להבין למה את לא מרוצה מהקו ריסים שיצרת, אבל צריך לזכור שאת לא "מוחקת" באמת את הקו הקיים
    וגם, שאם אנחנו רואות עבודה באמת מוצלחת של מחיקות, יש בהחלט מצב שפוטושופ עזר שם.. (או שהצילום מספיק מרחוק בשביל שלא נשים לב)
    בקיצור - לדעתי יצא מאוד מוצלח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה =) אני ממש אוהבת להתחפש, אני משתדלת תמיד להשקיע ולהתחפש. כיף כיף כיף!
      וצודקת לחלוטין, זה חלק מזכויותי כפולניה לא להיות מרוצה D= חחח אני הורגת אותי עם ההערות האלו, היישר מאמא-פולין.
      אין ספק שמה שאמרת לגבי המחיקות, אבל היתה לי תחושה שהייתי צריכה לעשות את הצורה של העין פחות עגולה ויותר אממ דומה לעין..? בכל מקרה תמיד אפשר לנסות שוב ולהשתפר.

      מחק
  6. ואוו ממש נתת לי השראה לפורים! :)
    עשית לזה במקרה מדריך??? אני ממש אשמח לדעת איך לעשות את זה טוב...
    יצא פשוט מהמם!

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת היא שרציתי לצלם, הפעלתי את המצלמה, ושכחתי מזה לחלוטין... אז אולי יש צילומים גרועים שנקלטו. אני יכולה לבדוק אם אפשר לערוך מהם משהו נטול הסברים.
      תודה רבה רבה! זה הכי כיף לשמוע שנתתי השראה =)

      מחק
  7. איזה יופי, אהבתי מאוד

    השבמחק
  8. מדהים מדהים! יצא לך אמין לחלוטין, נהנתי (:

    השבמחק
  9. וואו יצא לך ממש יפה,אהבתי מאוד את האפקט של העיניים הגדולות..

    השבמחק
    תשובות
    1. פווו איזה מרגיע זה לשמוע שאנשים אחרים אהבו את מה שאני כנראה ביקרתי יותר מדי.. תודה רבה =)

      מחק
  10. אוהבת! זה ממש מגניב :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...