4 בדצמבר 2012

קוויקי על המכירה של אלקליל

אתמול קיבלתי טלפון מסכנול מאישתי שאמרה שאין לה כוח מחר ללכת ללימודים ונמאס לה מהכל.
כמובן שעודדתי אותה לקחת לעצמה קצת חופש כי בריאות נפשית תמיד גוררת אחריה פרודוקטיביות, ככה שאפילו לא צריך לחוש רגשות אשמה.
בשבילה אולי הייתי חברה תומכת ומכילה באותו הרגע, האמת היא שפשוט ראיתי פה הזדמנות נהדרת לקחת גם לעצמי יום חופש וללכת לבדוק את המכירה השנתית של אלקליל, החברה שמייבאת לארצנו הקטנטונת את מאק, אסתי לאודר, קליניק, ועוד חברות טעימות שכאלו. 

אז כביכול הגענו לשם בבוקר הראשון של המכירה, אבל כבר המבחר נראה דל כאילו נחיל מכורות זועמות כבר עבר שם. 
מה זאת אומרת מבחר דל? למשל במאק היו 3 פגמנטים גלמודים שעמדו שם במכירה, עוד כ5 צלליות בודדות. שפתונים לא היו כמעט, טיפוח, מוצרי בסיס ועוד מוצרים שראיתי בכמויות במכירה הקודמת לא עיטרו לצערי את הדוכן. מה שכן- המוכרים (של מאק בלבד) היו נחמדים, עוזרים, אם כי שיבחו כמה מוצרים שעדיף היה לשתוק. אבל בסדר- מוכרים זה מוכרים, גם במכירת חיסול. 

מה כן היה? 
הדוכן של קליניק התרחב, המון טיפוח כשהיקר ביותר עומד על 100 ש"ח, אותו סיפור עם הטיפוח של אסתי לאודר. 
מייקאפים של קליניק וא"ל (אסתי חברה ש'לנו) עד שמונים ש"ח, אם כי אין היצע צבעים והסוגים הטובים נחטפים (היה דאבל וול לייט. הסתובבתי לשניה וכבר נגמר)
הרבה מהקולקציה של מייקל קורס. 
שפתונים בודדים, קונסילרים, מסקרות- בים 50 ל70. 
בישום: המון של דונה קארן, טומי, אסטי לאודר וקליניק כמובן. המחירים נעים בין 80 ל130.
לא הזכרתי את הצלליות, יש די הרבה צלליות, וגם כמה שימרים מעלפים בכמויות קטנות שאני מאמינה שעד עכשיו כבר מצאו בתים.

תיקי האיפור עם המוצרים המוקטנים, בפעם הקודמת לקחתי סטוקים וחילקתי כמתנות לכל החברות ובנות המשפחה, הם עלו גרושים והיו מלאים כרגיל בכל טוב. השנה המחיר שלהם קפץ ל70 ש"ח, עדיין נחמד למי שהתכולה של התיק מתאימה בול. אני השארתי אותם בעצב רב מאחור. 

אל תבואו עם רשימת קניות, תבואו עם הרבה מצברוח לחפור ולחפש, ועם רעב גדול לקניות שלא לצורך (כמו שבתכלס יש לנו בכל יום אחר)

חשוב מאוד לשים לב שמחייבים אתכן בסכום הנכון, אין שם תיאום בין הדוכנים לבין הקופה. אני ועוד שתי יפהפיות חיכינו כמעט שעה לקבל החזרים על טעות בחשבון בתוך כל הבלאגן (ויש שם בלאגן! את עדינות הנפש תשאירו בבית)

זה השלל הזעום שלי: 
ביוטי פאודר מקולקציית החגים של 2011 play it proper (מחיר 69 ש"ח)
פיינטפוט idyllic מקולקציית posh paradise ששמתי עליה עין מהרגע שהיא יצאה. איזה כיף לי!! (69/49 ש"ח. יש  ויכוח פנימי בקשר למחיר)
2 פיגמנטים שהולכים ישירות לשכן היפה שלי sirca plum וourora מקולקציית daphne guinness, שאני מתחילה לחמוד אותם כבר לעצמי, אבל אני חומדת כל דבר נוצץ ויפה אז אל תדאג קוב (79/49 ש"ח, שוב הויכוח)
airbrush concealer של קליניק. קניה על עיוור, כנ"ל אולאובר של קליניק peony. כי טסטרים זה לחלשים..? 




פו, זה היה מהיר- הגעתי הרגע וישר רצתי לכתוב את הפוסט כדי שתדעו קצת מה הולך ואם כדאי לכן להגיע, כי היום הראשון של המכירה נגמר ונשארו רק עוד יומיים (ועם כל דקה שעוברת המבחר הולך ומצטמצם, ראיתי במו עיני)
מה המסקנה שלי? אם אתן באיזור- תקפצו ותהנו. אם ממש בא לכן על המכירה, תגיעו גם במיוחד אבל עם ציפיות ריאליות. 
עד לפעם הבאה- תמר


7 תגובות:

  1. תודה רבה על הפוסט :-) זה באמת עזר בהחלטה אם לקפוץ או לא... ותתחדשי :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, שמחה שיכולתי לעזור. לאיזה כיוון זה היטה את הבחירה?

      מחק
    2. למען האמת זה הוריד לי קצת את החשק להגיע (שזה מעולה כי אני גרה די רחוק)
      אז תודה :-)

      מחק
  2. אוי פוסט שבא לי בזמן.
    לצערי (למזלי?) אני עובדת ממש קרוב ומחר תיכננתי לעשות גיחה לחנות.
    למעשה הייתי שבוע שעבר והתלבטתי על הפודרה של מאק-
    האם את ממליצה?
    אני מאוד בהירה...

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל אני ממש מצטערת שיצא לי לענות רק עכשיו, המחשב שלי חולה ונמצא באשפוז... אז הכל נדחה לערב.
      אני לא חושבת שאני יכולה להמליץ פשוט מאוד כי עוד לא ניסיתי אותה. גם אני תהיתי לגביה, יש לה משהו קצת מטאלי בגימור, אבל מאוד עדין. בהאנגר ראיתי איזה סגלגלות בברק שלא אהבתי, אבל עכשיו כשבדקתי שוב לא ראיתי אותה.
      טוב, אני מאמינה שלא עזרתי. מה שכן- אם כבר רוכשים אותה אז ברור שבברורים שהיא תהיה הכי יפה שהיא יכולה להיות על בהירות.

      מחק
  3. חייבת לציין שעשית לי חשק שלא להגיע EVER לאירועים האלה. בדיוק מה שאני שונאת. בדיוק מה שמעצבן אותי, ובדיוק מה שהיה משאיר אותי עם ארנק סגור ופרצוף בלתי מרוצה בעליל.

    ובכל זאת - תתחדשי!!! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה, ואני לא אודה בזה אבל זה נורא כיף לי מדי פעם ללכת למקומות המעצבנים האלו ולהוציא קצת מרץ/עצבים, נו- להיות קצת הישראלי המכוער. אבל במידה מבוקרת שלא פוגעת באף אחד (אופס, אמרתי שלא אודה..)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...