24 בינואר 2013

פלטה פושרת ומסקרה לוהטת באיפור היום

זהו יום עצוב גבירותיי, אם עד עכשיו היה לי תירוץ למה אני לא חורשת כימיה אורגנית ומשוואות דיפרנציאליות- עכשיו כבר אין לי. התחילה חופשת הסימסטר, ותאמינו לי שאין הקשר מטעה יותר בשביל המילה חופש, אולי רק חופשת לידה,
כי כל קשר בין מה שהולך לקרות החודש לבין חופש הוא מקרי בהחלט.

אבל אני בחורה אחראית אנוכי, וכבר הכנתי כמה אטרקציות בבלוג לזמנים קשים שכאלו, למשל הפקה הורסת עם בלוג שכן, הבלוג של השפנפנה. ואם לא ראיתן את הטיזר בדף פייסבוק של הבלוג תתביישו לכן ותעשו לייק לדף מיד!
אני מאוד אוהבת פלטות שאפשר לשלוף אותן מהמגירה ולהרכיב איתן איפור שלם. נדירות הפעמים שאני משלבת צללית אחת מפלטה באיפור של צלליות בודדות, ועוד יותר נדיר שאשלב שתי פלטות באיפור אחד. אולי זה עצלנות, אולי זה עניין של מה שרחוק מהעין רחוק גם מהיד. 
בגלל זה חשוב לי שפלטות, קטנות ככל שיהיו, יהיו שלמות ויעמדו בפני עצמן. זו אחת מהסיבות שנטשתי כ"כ מהר את הפלטה של MUA.


20 בינואר 2013

זה נגמר ביננו- MUA

קראתי להנאתי פוסט ששירי פרסמה על MUA בבוקר מרוח במיוחד (אין כמו הבקרים המרוחים האלו, בייחוד שמרוויחים אותם ביושר, מה שאי אפשר להגיד שקרה הבוקר לצערי) ופתאום הרגשתי נקיפות מצפון:
המילה האחרונה שאמרתי על MUA (שאפשר לקרוא כאן) היתה מאוד ראשונית וחביבה, ואיך אוכל לשלוח אתכן למבצע מפוצץ של 50% הנחה כנראה (ובבקשה אל תתפסו אותי במילה) לכבוד 50000 לייקים שMUA אוטוטו מקבלים בדף הפייסבוק שלהם, בלי לספר לכן מה דעתי על החברה הזאת אחרי 2 הזמנות וכמה חודשים של התנסות?!

בתמונה קבוצתית

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...