25 בפברואר 2013

לכבוד היומולדת- וידוייה של בלוגרית

גם כותבת הבלוג הינה בת אנוש, גם במימד שלה הזמן חולף, גם לה אם שממנה הושרצה אי שם מזמן, מפתיע אה?
היום אני חוגגת רבע מאה, חצי יובל, וגם 25 שנה לקיומי, 3 באחד.
לכבוד זה שגם אני בנאדם ולא מתקיימת רק מאיפור וטיפוח, בשביל איפור וטיפוח, ובזכות איפור וטיפוח (טוב, יש כאלו שיחלקו עלי) אני חושבת שהגיע הזמן לספר לכן קצת על עצמי.
השם הוא תמר, למרות שכל מי שמכיר אותי מתקופת גיל ההתבגרות הפוחזת מכיר אותי בתור שורטי, אללי איזה שם חסר מעוף. למזלי האשמה על בחירת הכינוי אינה מוטלת עלי וכיאה לכינויים הוא בחר אותי ולא אני אותו.
הכינוי הזה בהחלט לא היה מופרך, לא אז ולא עכשיו, שכן כולי מטר וחצי ולצערי גמרתי להתפתח אנכית (אם כי אופקית עדיין מתפתחת).
הפתרון היחיד שיש לאנשים בגובה שלי זה נעלי עקב, ונעלי עקב זה יפה. מאוד יפה. רק לא עלי. אני, תמר המכונה שורטי, מטר וחצי של קשיחות ומגניבות, לא נועלת נעלי עקב. מעטות הפעמים בחיי שלבשתי בפומבי נעלי עקב. אני בשבילי רק סניקרס, והרבה מהם. זו הסטייה שלי בתחום ההנעלה. הייתי אומרת לכן כמה זוגות סניקרס יש לי אבל אני מתביישת מהמספר. שהולך וגדל משום מה

על שלושה דברים עומד העולם: סניקרס, חתולים ואיפור (שלקח יום חופש מהבלוג לכבוד היומולדת)

19 בפברואר 2013

דיופים בהכשר הארנבנות

גם לארנבונים מגיע יום חופש, אז לובה ומרים, בלוגרית מקסימה וולוגרית נהדרת בהתאמה, החליטו להכריז על היום כיום חופש לארנבונים והזמינו אותי ועוד בלוגריות איפור טיפוח ואופנה להשתתף במייזם.
המטרה- פוסט נטול אכזריות.
אז קודם כל שלחתי את כל הארנבים שלי ליום כיף, עטופים בסוודר ובתיקם כריך (פולניה או לא?!) וניגשתי לעבודה.
המטרה היתה למצוא דיופים (מוצרים שונים שנראים אותו דבר) נטולי אכזריות למוצרים אכזריים.
לפני שנגשתי למחקר והתחלתי בכלל לפזר אבקות ולהילחם בשפתונים הייתי צריכה לעשות שיעורי בית-מי נטול אכזריות, ומה זה נטול אכזריות? נכנסתי לאינטרנט מקור כל הידע והתבלבלתי עוד יותר- יש חברות שמצהירות שהן נטולות אכזריות אבל הן בבעלות תאגיד שמבצע ניסויים, יש חברות שבוחרות להמכר בסין, שם החוק מחייב ניסויים על בעלי חיים למוצרי איפור וטיפוח, יש כאלו שמוכרות רק בהונג קונג שלא מחייבים ניסויים... אוי לי. למה הכנסתי את עצמי?!
בגלל שלא ממש ידעתי מה לעשות קראתי לבילי, משגיחת הכשרות החתולית של הבית (שהתלוננה אגב, שאין יום חופש לחתלתולים, ממש מסכנה, קשה לישון כל היום...) והיא פסקה- "אנחנו הולכות על ההכשר המחמיר ביותר! אחרי הכל הכסף הולך לכיס אחד שמן, ואם הכיס מממן ניסויים בבעלי חיים אז החברה מבחינתי לא כשרה" מילים שלה, אני לא אתווכח.

אז הנה בפניכן הממצאים- דיופים נטולי אכזריות, כשר בהשגחת הארנבנות הראשית: 
(השמות המדוייקים של המוצרים מצויינים בתמונות)

נתחיל עם לקים,  בקטגוריה הזאת הופתעתי מכמה שקל להפוך להיות נטולי אכזריות, ברצינות- הרבה יותר קשה למצוא מוצרים שנוסו על בעלי חיים!
קיבלו הכשר: chic הישראליים שסוגרים את הפער עם החברות הבינלאומיות מעונה לעונה, china glaze, ג'ייד (עם קולקציית חורף אליפות) Ciate ועוד.


אני בחרתי שלושה לקים שאני מאוד אוהבת של ORLY שהם כמובן קיבלו את חותמת ההכשר:



9 בפברואר 2013

קרמים קרמים תרדוף (ושני טיפים משני חיים ללילה)

נכון, ישנן תקופות לא עלינו שהההגדרה שלי לאסטטיקה, איך לומר?  מתגמשת. למשל עכשיו- אני לא מתביישת לומר אבל יתכן ולא ירדה ממני כל היום חליפת טרנינג כעורה, ככה זה כשלומדים למבחנים למשל, אבל לא רק! אחותי האהובה נמצאת בחופשת לידה עכשיו, וחוץ מהבת (המושלמת) אין מי שידרוש ממנה להראות כמו בנאדם. והקטנה עדיין לא גילתה את הביקורתיות שלה כנראה, להפך- ככל שהציץ יותר נגיש כך יותר טוב. גם אחותי, מיותר לציין כנראה חברה טוב טוב לבגדי הבית שלה.
אד קודם כל משפט על זה- כשמבלים הרבה בבית חשוב שיהיו בגדי בית יפים ואיכותיים, זה משהו שלא הייתי מתביישת להוציא עליו כמה מאות שקלים, מזל שאין לי זמן אפילו לרדת למטה ולבחור לי איזה שרוואל שיקי וסריג מחמיא וקואוזי (העיקר שזמן לכתוב פוסט יש לי)
אבל.
לא על זה התכוונתי לכתוב היום,
עכשיו כשכל השגרות שלי נפרמות אחת אחת אני מוצאת שעל שגרה אחת אני לא מוותרת אלא להפך- נאחזת בה ומשקיעה בה כפליים, כי יש ימים שהיא החיבור היחיד שלי לעלמה שהייתי לפני שהמבחנים השתלטו לי על החיים.
אני מדברת כמובן על שגרת הטיפוח שלי.

1 בפברואר 2013

אני והשכן עושים נסויים על שפנפנות, פרידה קאלו סטייל

מאיפה להתחיל?? יש כל כך הרבה דברים שאני פשוט רוצה לכתוב לכן בבת אחת. נראה לי שנלך על הסדר הישן והטוב הלא הוא הסדר הכרונולוגי:
מי שעוקבת ודאי שמה לב שאני תמיד מחפשת את מי לחלל עם מברשותיי, כי להתאפר זה כיף אבל לאפר אפילו יותר, וכמה פעמים ביקשתי שרק תתנדבו להיות השפן נסיונות ואני אעשה את כל השאר.
לבסוף נענו בקשותיי ונפלה לידי שפנפנה לניסויים שאתן בטח מכירות מהבלוג שלה.
את הרעיון להפקה קיבלנו כשישבנו קוב (השכן המאפר, שכבר ביקר בבלוג לא פעם) איתי הצלם בן זוגו, עומר בן זוגי שלצערי אינו שותף לתעשיית היופי ואפילו לא מרשה לי לעשות לו גבות, ואנוכי, אכלנו לנו ארוחת ערב דלוחה וריכלנו כמו חבורת דודות.
מפה לשם הגענו לדף הפייסבוק של שנטי המהממת, וברגע שאיתי ראה אותה עלתה לו לראש פרידה קאלו- הציירת המיוסרת בעלת הגבה והשפמפם הסקסי.

האישה והגבה- פרידה קאלו בפרוטרט עצמי


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...